Jak nakupovat

zarovkaZluta kopie Nabízíme zde velmi širokou paletu vybavení. Pokud si nejste jistí, který typ a jakou velikost pro Vás nebo Vašeho pejska vybrat, neváhejte se nás zeptat, rádi Vám poradíme, máme s výběrem velké zkušenosti. Všechny typy a velikosti míváme obvykle skladem, díky tomu je možné je u nás vyzkoušet, nebo si nechat zaslat více typů či velikostí k vyzkoušení. Volat můžete na: 604 372 734, psát na eshop@mushgo.cz, na FB na profil MushGO a na stránku MushGO.

1. Výběr produktů. Vyberte v levém sloupci kategorii výrobků, o které máte zájem. Objeví se stručný výpis výrobků v kategorii. Můžete si vybrat podkategorii, kde naleznete veškeré produkty této kategorie. Klepnutím na výrobek získáte detailní informace.

2. Přidání produktů do "košíku". U každého produktu je uveden odkaz "do košíku". Klepnutím na tento odkaz se vloží jeden kus tohoto výrobku do "košíku", což je seznam vámi objednaného zboží. Pokud má jedno zboží více variant, klepněte na odkaz u požadované varianty. Změnu počtu kusů zboží nebo vymazání zboží z objednávky lze provést později při dokončení nákupu. Obsah košíku se zobrazuje vpravo nahoře.

3. Dokončení nákupu a odeslání objednávky. Klepněte na košík vpravo nahoře. Objeví se seznam zboží na objednávce. Můžete upravit počet kusů zboží nebo některé výrobky z objednávky smazat. Klikněte na Pokračovat v objednávce. Vyberte způsob placení a dopravy a klikněte na Pokračovat. Přihlašte se nebo vyplňte dodací údaje do formuláře a odešlete objednávku klepnutím na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že máte jakýkoli specifický požadavek, který nelze standardně zvolit při výběru barvy, velikosti, typu obojku a vzhledu, napište jej do pole "poznámka".

Pokud objednávku neodešlete, můžete se vrátit do katalogu a pokračovat v nákupu.

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

- Po přijetí objednávky vás budeme kontaktovat ohledně dostupnosti, vhodnosti, velikosti nebo typu vámi objednaného zboží, a dále o dodání nebo možnosti převzetí. Jsme vám k dispozici pro konzultace a zkoušení, volat a psát nám můžete zde na eshopu, na e-mail, facebook nebo na tel. 604 372 734

- Zvolíte-li platbu převodem, bude vám v nejkratším možném čase zaslán e-mail s platebními údaji a fakturou.

- Expedice zboží probíhá po obdržení platby na účet, nebo v případě dobírky obratem po zpracování. O víkendech jsme na prodejních akcích se stánkem, proto se vám budeme věnovat po návratu domů a k počítačům. Zpracování vaší objednávky proto může trvat až 2 pracovní dny. Děkujeme za pochopení. 

 

DOPRAVA

Zboží je možno doručit prostřednictvím DPD, Zásilkovny, Uloženky nebo InTime. Osobní vyzvednutí zboží se provádí po domluvě v prodejním skladu (adresa: Samota 178, Silůvky 664 46), na akcích nebo v Brně dle domluvy.

Balné neúčtujeme.

CENÍK DOPRAVY

Cena dopravy závisí na váze a rozměrech zásilky.

DPD

- doručení kurýrem k vám domů nebo do práce do 1-2 pracovních dnů od odeslání zboží

- kurýr vás bude telefonicky kontaktovat ohledně dodání

- cena dopravy od 85,- kč poštovné, 36,- Kč dobírka
- při platbě bankovním převodem bude zboží odesláno po obdržení platby na náš účet

 

Zásilkovna.cz

- zásilku si vyzvednete osobně na výdejním místě

- k vyzvednutí do 2 pracovních dnů od odeslání zboží, zůstává uloženo až 21 dnů

- k vyzvednutí zásilky budete potřebovat znát heslo, které vám přijde na telefon a e-mail uvedený v objednávce 
- cena dopravy je od 48,- Kč
- dobírka 36,- Kč 
- při platbě bankovním převodem bude zboží odesláno po obdržení platby na náš účet

  OSOBNÍ ODBĚR

- zboží je možné si vyzvednout na provozovně Samota 178, Silůvky 66446 (asi 20 km od Brna)
- po domluvě v Brně a blízkém okolí
- po domluvě na akcích, na které se chystáme s naším prodejním stánkem - viz Kalendář akcí
- jakmile bude zboží připravené k odběru, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky 

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

 PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM

- bankovním převodem z Vašeho účtu
- odesláním částky poštovní poukázkou typu A
- bankovní spojení: 2801316602/2010 (Fio banka)
- variabilní symbol JE totožný s číslem objednávky - plaťte prosím vždy až na základě faktury, kterou obdržíte e-mailem.

 

PLATBA DOBÍRKOU

- zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky

 

PLATBA V HOTOVOSTI

 - zboží zaplatíte hotově při převzetí zboží, je možné ve většině případů při osobním převzetí platit i KARTOU

 

JAK REKLAMOVAT, VÝMĚNIT NEBO VRÁTIT ZBOŽÍ

POSTUP PŘI REKLAMACI, VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem

  2. zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, nebo vám nabízíme možnost zaslání Vratky přes Zásilkovnu (cena 50 Kč) - po dořešení vratky vám bude vystavena vyúčtovací faktura a zaslána na váš e-mail.

  3. do zásilky uveďte DŮVOD (vzorové formuláře viz níže) reklamace, vrácení nebo za co chcete měnit zboží a přiložte kopii daňového dokladu - bez tohoto může dojít k prodlení ve vyřízení vašeho požadavku, nebo k jeho zamítnutí.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Adresa pro doručování:

MushGO, s.r.o. - Barbora Levíčková
Samota 178,
Silůvky 66446
+420 604 372 734
eshop@mushgo.cz

Vzorový formulář pro ODSTOUPENÍ od kupní smlouvy Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Vzorový formulář pro VÝMĚNU zboží Vzorový formulář pro výměnu zboží.

Doprava a platba

DOPRAVA Zboží je možno doručit prostřednictvím DPD, Zásilkovny, Uloženky nebo InTime. Osobní vyzved...

Reklamační řád

ZÁRUKA Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno j...

Osobní zkoušení

Osobní zkoušení postrojů a dalšího sportovního vybavení Postroje a vybavení si můžete vyzkoušet (a ...

Stránka 1 z 1 - 4 položek celkem