Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží
POSTUP PŘI REKLAMACI, VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
-
informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem
-
zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, nebo vám nabízíme možnost zaslání Vratky přes Zásilkovnu (cena 50 Kč) - po dořešení vratky vám bude vystavena vyúčtovací faktura a zaslána na váš e-mail.
-
do zásilky uveďte DŮVOD (vzorové formuláře viz níže) reklamace, vrácení nebo za co chcete měnit zboží a přiložte kopii daňového dokladu - bez tohoto může dojít k prodlení ve vyřízení vašeho požadavku, nebo k jeho zamítnutí.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Adresa pro doručování:
MushGO, s.r.o. - Barbora Levíčková
Kaštanová 489/34 - areál MANAG budova 10a
Brno 620 00 Česká republika
+420 604 372 734
eshop@mushgo.cz
Vzorový formulář pro ODSTOUPENÍ od kupní smlouvy Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Vzorový formulář pro VÝMĚNU zboží Vzorový formulář pro výměnu zboží.