JAK REKLAMOVAT, VYMĚNIT NEBO VRÁTIT ZBOŽÍ

Pokud nejste s čímkoliv spokojeni, určitě najdeme společně řešení!

Zvolili jste špatnou velikost nebo se vám nelíbí barva? Žádný problém - zboží vám rádi vyměníme. Nesplňuje zboží vaše představy a požadavky? Můžete během 14 dní odstoupit od kupní smlouvy. Něco přestalo fungovat, nevydržely švy, praskla spona, ... ? To nás extrémně mrzí a vaši reklamaci vyřídíme s dodavateli a výrobci co nejdříve.

  1. Informujte nás prosím telefonicky +420 604 372 734 nebo e-mailem
  2. Vyplňte formulář
    • pro výměnu zboží zde
    • pro vrácení zboží ze zkoušení, který vám byl zaslán se zbožím (nebo jej najdete zde)
    • při reklamaci zde
    • pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě dle obchodních podmínek zde
      Vyplněný formulář nám můžete zaslat e-mailem nebo ho přiložte k balíčku s vyměňovaným/reklamovaným/vraceným zbožím
  3. V případě reklamace prosíme o zaslání fotografií produktu s jasně viditelnou vadou na e-mail.
  4. Řádně zabalené zboží (společně s vyplněným formulářem nebo krátkou poznámkou se jménem/číslem objednávky, abychom balíček přiřadili k formuláři v e-mailu; v případě osobního nákupu na provozovně prosíme i kopii daňového dokladu) nám zašlete jako doporučený balík zpět na adresu:

MushGO, s.r.o. - Barbora Levíčková
Kaštanová 489/34 - areál MANAG budova 10a
Brno 620 00

Případně můžete využít zaslání balíku přes Zásilkovnu:
Řádně zabalený balíček odneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 99589848, cena odeslání je 65,- Kč, které na místě neplatíte, ale budou vám účtovány v rámci vyúčtování výměny/reklamace/vrácení zboží.

5. Vše vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení