Aktuálně pociťujeme enormní zájem o naše služby a produkty, proto nám může trvat až 7 pracovních dnů, než se k vaší zprávě dostaneme. Nejlepší volbou je zavolat nám na 604 372 734.

JAK REKLAMOVAT, VYMĚNIT NEBO VRÁTIT ZBOŽÍ

Pokud nejste s čímkoliv spokojeni, určitě najdeme společně řešení!

Zvolili jste špatnou velikost nebo se vám nelíbí barva? Žádný problém - zboží vám rádi vyměníme. Nesplňuje zboží vaše představy a požadavky? Můžete během 14 dní odstoupit od kupní smlouvy. Něco přestalo fungovat, nevydržely švy, praskla spona, ... ? To nás extrémně mrzí a vaši reklamaci vyřídíme s dodavateli a výrobci co nejdříve.

  1. Informujte nás prosím telefonicky +420 604 372 734 nebo e-mailem
  2. Vyplňte formulář
    • pro výměnu zboží zde
    • pro vrácení zboží ze zkoušení, který vám byl zaslán se zbožím (nebo jej najdete zde)
    • při reklamaci zde
    • pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě dle obchodních podmínek zde
      Vyplněný formulář nám můžete zaslat e-mailem nebo ho přiložte k balíčku s vyměňovaným/reklamovaným/vraceným zbožím
  3. V případě reklamace prosíme o zaslání fotografií produktu s jasně viditelnou vadou na e-mail.
  4. Řádně zabalené zboží (společně s vyplněným formulářem nebo krátkou poznámkou se jménem/číslem objednávky, abychom balíček přiřadili k formuláři v e-mailu; v případě osobního nákupu na provozovně prosíme i kopii daňového dokladu) nám zašlete jako doporučený balík zpět na adresu:

MushGO, s.r.o. - Barbora Levíčková
Kaštanová 489/34 - areál MANAG budova 10a
Brno 620 00

Případně můžete využít zaslání balíku přes Zásilkovnu:

Řádně zabalený balíček odneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 99589848, cena odeslání je 50,- Kč, které na místě neplatíte, ale budou vám účtovány v rámci vyúčtování výměny/reklamace/vrácení zboží.

5. Vše vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.