Aktuálně pociťujeme enormní zájem o naše služby a produkty, proto nám může trvat až 7 pracovních dnů, než se k vaší zprávě dostaneme. Nejlepší volbou je zavolat nám na 604 372 734.

Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží

POSTUP PŘI REKLAMACI, VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem

  2. zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, nebo vám nabízíme možnost zaslání Vratky přes Zásilkovnu (cena 50 Kč) - po dořešení vratky vám bude vystavena vyúčtovací faktura a zaslána na váš e-mail.

  3. do zásilky uveďte DŮVOD (vzorové formuláře viz níže) reklamace, vrácení nebo za co chcete měnit zboží a přiložte kopii daňového dokladu - bez tohoto může dojít k prodlení ve vyřízení vašeho požadavku, nebo k jeho zamítnutí.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Adresa pro doručování:

MushGO, s.r.o. - Barbora Levíčková
Kaštanová 489/34 - areál MANAG budova 10a
Brno 620 00 Česká republika
+420 604 372 734
eshop@mushgo.cz

Vzorový formulář pro ODSTOUPENÍ od kupní smlouvy Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Vzorový formulář pro VÝMĚNU zboží Vzorový formulář pro výměnu zboží.