Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží

POSTUP PŘI REKLAMACI, VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem

  2. zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, nebo vám nabízíme možnost zaslání Vratky přes Zásilkovnu (cena 50 Kč) - po dořešení vratky vám bude vystavena vyúčtovací faktura a zaslána na váš e-mail.

  3. do zásilky uveďte DŮVOD (vzorové formuláře viz níže) reklamace, vrácení nebo za co chcete měnit zboží a přiložte kopii daňového dokladu - bez tohoto může dojít k prodlení ve vyřízení vašeho požadavku, nebo k jeho zamítnutí.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Adresa pro doručování:

MushGO, s.r.o. - Barbora Levíčková
Samota 178,
Silůvky 66446
+420 604 372 734
eshop@mushgo.cz

Vzorový formulář pro ODSTOUPENÍ od kupní smlouvy Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Vzorový formulář pro VÝMĚNU zboží Vzorový formulář pro výměnu zboží.