MushGO - jak to všechno začalo

Myslím, že je naprosto jasné, kterou třetí firmu jsme se rozhodli vám představit. MushGO!
A stejně jako u Ruffwearu začíná historie firmy daleko dřív, než zápis v obchodním rejstříku. Hela Levíčková se s manželem Martinem věnuje mushingu od roku 1995. A tak je logické, že i jejich dcera Bára se motala kolem psů od narození. Vybavit kennel čítající 2-4 týmy není jednoduché, tak už v roce 2007 nosí jejich psi Helou šité obojky a pod tlakem velké spotřeby (Bárou, ale pšššt) v roce 2010 vznikají první vodítka s amortizérem a botičky, hooodně botiček.
Odtud už je jen krůček k prvnímu stánku, se kterým Hela objíždí musherské a dogtrekkingové akce a nabízí značky jako ManMat, ZeroDC, Eurohusky a postupně NonStop (2013) a Ruffwear (2015).
Rok 2015 je pro celou firmu zlomový - do podnikání se vkládá Bára, vzniká logo, FB stránky i e-shop, který se rozrůstá o značky jako Back on Track a RockEmpire. O rok později už je možno platit kartou a je nutné pořídit první stavební buňku jako skladové prostory - obývák přestává stačit.
V roce 2017 firma zavádí EET, kupuje Iveco (ano, to, které vozí celý ten obrovský stánek a které znáte z akcí), a na podzim je založeno MushGO s.r.o.
A samozřejmě přibývají nové značky, např. Hurtta, Pískací Potvůrky, Puller a Liker, Planet Dog a pamlsky RawRaw. V roce 2018 dochází ke kompletnímu redesignu e-shopu! A hned v dalším roce se firma stěhuje od Levíčků do nových prostor v Brně na Kaštanové a s tím přichází nové logo i první zaměstnanec na HPP.
A jaké je MushGO dnes?
V sortimentu najdete 27 značek, na e-shopu aktuálně 777 produktů celkem v cca 10 tisících variantách (velikosti, barvičky, …). A na provozně najdete kromě Báry s Helou dalších 4-7 usměvavých tváří, které vybalují, balí, telefonují, píší, organizují, šijí, … a k tomu 8-12 čtyřnožců, kteří se mazlí, testují produkty a venčí všechny ty upracované dvounožce.